{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

En lille update til jer der fulgte med.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved mange af jer, fulgte med i den tråd jeg skrev, da jeg lige havde mistet Alvin, og jeg hvor jeg syntes det hele bare var uretfærdigt...
http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/559476-jeg_har_givet_op_

Så her kommer en lille update, til jer der fulgte med. smiley smiley

Jeg har fået konstateret en svær depression, og er startet på anti depressiv..
Men jeg har det faktisk meget bedre.. smiley

Kort efter jeg skrev tråden, tilbød den søde Aino, at jeg måtte komme og være ved hende, og hendes familie hvis jeg ville.. Om det så var for en enkelt weekend..
Jeg tog imod hendes tilbud, og har faktisk været ved dem hver weekend siden! smiley
Aino og hendes familie er simpelthen sådan nogle skønne mennesker. Og jeg kan slet ikke beskrive, hvor taknemlig jeg er for, at jeg fik muligheden for at være hos dem, og at jeg har fået lov at være en "del" af deres lille familie.

Det har hjulpet mig rigtig meget, at få lov at være hos dem, og koble af. Og at vi bare klikker sammen, er skønt!

Jeg har ikke holdt jul med min egen familie i år, men sammen med Aino og hendes familie.. smiley
Det var lidt underligt, ikke at være sammen med familien i år, men de valgte at holde jul hver for sig, og jeg ville ikke vælge mellem dem. smiley

Jeg havde en suuuper skøn aften, med hygge og god mad.
Og dejligt skønne gaver.. Gaverne fra Aino og resten af hendes familie, var nok den der toppede dem alle! smiley

Jeg skal til noget familie hygge imorgen med min egen familie, og så skal jeg ellers tilbringe resten af 2013 sammen med min nye reserve familie smiley


Tusind tak skønne Aino. Du og din familie er det bedste der er sket for mig længe, og jeg kan ikke takke jer nok!
I er nogle helt fantastiske mennesker, med hjertet det helt rigtige sted. Tusind tak smiley


- Lige et billede af de fine gaver fra dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille update til jer der fulgte med..
Kommentér på:
En lille update til jer der fulgte med..

Annonce